loading...
آخرین ایستگاه
سنگر اطلاعات


مرتضی شجاعی بازدید : 643 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم
مادر من !  از تو یک خواهش دارم ،  اگر شهید شدم ، در مرگم گریه و زاری نکنید ؛ بلکه خوشحال باشید که فرزندتان  را در راه خدا داده اید . مادر و پدر عزیزم ! من را ببخشید که شما را ناراحت کردم و فرزند خوبی برای شما نبودم . انشاالله شما من را می بخشید . قرار بود 17 فروردین تسویه حساب کنم ، ولی فردا به صدام حمله ور می شویم و خداوند خواست که در این عملیات شرکت کنم و چیزی دیگر به حمله نمانده و انشاالله در این حمله عمر صدام تمام خواهد شد . اگر شهید شدم ، برای من گریه نکنید ؛ چون ناراحت می شوم و شما باید خوشحال باشید و شربت و شیرینی هم بپردازید تا چشم دشمنان کور گردد . به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی و نابودی صدام و صدامی ها ، شما را به خدا می سپارم و خواهش من هم یادتان نرود .
             

 

خدانگهدار

 

راه قدس از کربلا   می گذرد ؛ به امید آن روز .


16 /1 / 1362

 

 

منبع مطلب : کتاب وصیت در آخرین ایستگاه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رسول شجاعی در تاریخ 1392/06/04 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگت محشره
البته یه افتخاری هم هست که این شهید بزرگوار از اقوام بنده است
که مادر بزرگوارش هم دوسه سال پیش به رحمت خدا رفت
شادی روح هر دوشون صلوات
پاسخ : سلام
ممنون رسول جان


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. این وبلاگ متعلق است به آنانی که دعا داشتند ادعا نداشتند ، نیایـش داشتند نمایش نداشتند ، حیا داشتند ریا نداشتند ، رسم داشتند اسم نداشتند. متعلق است به شهیدی که میگوید بگذارید گمنام باشم که به خدا قسم گمنام بودن بهتر است از اینکه فردا افرادی وصایایم را شعار قرار دهند و عمل را فراموش کنند. اکثر مطالب این وبلاگ برگرفته از کتاب وصیت در آخرین ایستگاه میباشد. ------------------------------------------ مـــادرم زمـانــی کـــه خبـــر شهـــادتــم را شنیــدی گــریــه نــکن، زمـان تشیــع و تـدفینــم گــریــه نــکن، زمــان خــوانــدن وصیـــت نــامـه ام گــریــه نــکن؛ فقـط زمـانی گـریــه کـن کـه مــردان مـا غیــرت را فـرامــوش می کننـد و زنـــان مــا عفـت را *شهیـد سعیـد زقـاقـی* ------------------------------------------ گروهی مرگ را در آغوش گرفتند و شهید شدند؛ و ما را مرگ در بر گرفت و مردیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب وبلاگ را چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 15,642
  • بازدید کلی : 99,230
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش مذهبی وصیت شهدا ذکر روزهای هفته اوقات شرعی
    دعای عظم البلا جنگ دفاع مقدس